Comentario sobre selección de mercados internacionais.

OS MERCADOS INTERNACIONAIS

A elección do mercado idóneo na estratexia de márketing internacional resulta fundamental para que as posibilidades de fracaso nesta operación de saída ao exterior sexan o máis mínimas posibles. Esta selección de mercados, adecuada á empresa e o produto, fai máis fácil o resto de procesos, entre os que se atopa a loxística, a produción e a venda.

O primeiro paso para a selección de mercados óptima é a eliminación daqueles mercados menos favorables. Para determinar estes mercados hanse de analizar os seguintes factores: Factores Específicos: idiomas, aptitudes, aspectos culturais, experiencia, aptitudes. Características do Produto: especialidade do estudo vs. demanda. Proximidade Xeográfica: normalmente, a maior distancia, maior complexidade para culminar un proxecto. Situación financeira dos países de destino. Competencia local/ internacional doutros en destino. Restricións ao traballo de persoas físicas en destino. Necesidades de homologación do produto. Con esta análise pódense eliminar a maior parte dos países que rodean á empresa e que, con todo, non cumpren cos requisitos establecidos en cada un destes factores. No comercio exterior, o proceso para seguir para elixir o mercado obxectivo baséase na análise dos seguintes elementos: Tamaño do mercado: que teña potencial de compra. Proximidade. Fase de Crecemento: nivel macro que asegure crecemento. Prezo: atopar mercados interesantes. Vantaxes competitivas: elixir aqueles países onde se teña algunha vantaxe. A eliminación dos mercados menos favorables e a posterior elección do mercado obxectivo sustentadas na análise destes factores permitirá ás empresas a correcta elección nas súas saídas ao exterior.

Comentarios